Send As SMS

kolmapäev, Märts 29, 2006

Meedia fragmendid

1. Siit ja sealt poolt idapiiri meedia otsib vastust küsimusele, kuhu on kadunud seltsimees Lukašenko. Viimati nähti teda kohe peale valimisi, kui ta teatas, et "Revolutsioon ei õnnestunud!" Peale seda pole president juba aga nädal aega avalikkuse ees esinenud. See pole aga Lukašenko jaoks tavaline. Ta armastab esineda. Samuti pole ta vastanud Putini õnnitlusele, edasi on lükatud ka presidendikinnitamistseremoonia. Äkki opositsioon ei peagi ootama järgmised 5 aastat :)

2. Ma enam ei vaata regulaarselt "Seitsmeseid uudiseid", kuigi nende eetriaeg sobib jätkuvalt mulle kõige paremini. Aga eile, krt, vaatasin jälle ja mida perset - nad on toppinud sinna vahele reklaami??? Uskumatu jobukari. Vähemalt olid nad parandanud ühe vea, mida tegid juba mitu kuud - küsitluse tulemuste avalikustamisel öeldi ka hääletajate arv. Mnjah, "Seitsmesed uudised" võtsid paar aastat endale infortainment'i žanri ja liiguvad jõudsalt information'i poole pealt entertainment'i poole peale.

3. Üks kohutavamaid kodumaiseid reklaame, mida olen viimaste kuude jooksul näinud, on Rakvere Vinku viinerite reklaam. Minu meelest on see haledaim rip-off Limpa reklaamidest.

4. Kanal2 on sel kevadel tubli - toob ekraanile palju häid filme. Mulle on küll tuttavad rääkinud, et "Kill Bill" on paras saast, aga nii see kindlasti pole. Vaatasin siis lõpuks eile selle filmi ära ja väga meeldis. Tarantino on jätkuvalt tegija. Suurepärane muusikavalik, mis on VÄGA sujuvalt sisse ehitatud filmi (mäletate, kui filmi alguses Elle Driver vilistab laulu ja astub üliseksikalt haiglasse?), mitmete žanrite segunemine, hea näitlejate töö, graatsilised võitlusstseenid, mõnusalt ülepingutatud vere kogus, mis lausa purskab inimestest välja - see kõik teeb sellest Tarantinot vääriva filmi. Ootan põnevusega teist osa.

5. Rõõmu valmistas eelmise nädala Ekspressi lugu prostitutsioonist. Lõpuks ometi (peale Tähismaa) ka teistsugune pilt asjale. Ja allikaks pole seekord mõni daam Brüsselist, vaid inimene, kes on väga hästi kursis Eesti prostitutsiooniga. Kinnitust leidsid paljud minu enda mõtted selle ameti kohta. Igatahes, hea, et EE julges näidata asja teist külge.

2 Comments:

Margo said...

Kill Billi puhul ei saa üle ega ümber reklaamidest... Lõpupoole tuli neid liialdamata juba 10-minutiste vahedega.
Vinku osas olen nõus- ei suuda välja mõelda ühtegi sihtgruppi, kellele see reklaam mõjuks (aga ometigi olen ma siin ja vaevun seda kommenteerima... oeh).

11:14 AM  
fantawine said...

killbilli teine osa oli imho nõrgem

12:49 PM  

Postitage kommentaar

<< Home