Send As SMS

laupäev, Mai 27, 2006

Ülihomme / mai

Superkaal
Grammide näitamine pole enam kaalu puhul aktuaalne. Tänapäeva toidukaal peab näitama kalorite, proteiinide, süsivesikute, suhkru, rasva, kiudude, naatriumi ja kolesterooli kogust.

Seda kõike oskab teha Nutri-Weight kaal firmalt Salter. Kaalu mälus on toiteväärtused 1440 toidu ja joogi kohta. Kaal on kompaktne, töötab vaid 1 patareiga ning maksab 1250 krooni.



Vöökotti on edasi arendatud
Rahakoti tassimine võib olla mõnikord nuhtluseks. Lähed õhtul välja ja kuhu sa topid selle hiiglasliku monstrumi, milles on pangakaardid, juhiluba, partnerkaardid, raamatukogukaart, sularaha, mündid, mõned tšekid ja muu pahn?

Rootsi firma G.$.G Design pakub 560 krooni eest vööd, mille pandlasse mahub 2-3 panga- või krediitkaarti. Usutavasti mahub sinna ka paar paberraha kupüüri. Igatahes moodne ja praktiline kingitus mehele.



Lapsed reisile kaasa
Reisile minnes soovivad paljud vanemad võtta kaasa ka oma lapsi. Ja miks mitte? Paraku on reisimine väikese lapsega kohati üsna keeruline.

Ride-on Carry-on kokkupandav lasteiste on hõlpsasti kinnitatav reisikohvri külge. 400 krooni maksva istme abil saab kiiremini liikuda lennujaamas või linnaruumis. Samuti saab laps puhata olukorras, kus lähedal pole ühtegi istet. Muret teeb vaid asjaolu, et reisikohvrid kipuvad liikumisel tihtipeale ümber minema.



Täispuhutav mälu
USB mälupulk on saanud populaarseimaks kaasaskantavaks mälukandjaks. Ta on kompaktne, töökindel ja mahutab suhteliselt palju andmeid.

Erinevalt CD-toorikutest võib mälupulk olla ka moe- või trendiasi, mis täiendab aksessuaarina teie stiili.

Igal kuul tuuakse turule hulgaliselt uusi disainitud mälupulki. Kuid minu tähelepanu köitis vene disaineri Dima Komissarovi poolt välja töötatud Flashbag. Mikropumba abil muudab pulk oma suurust vastavalt sellele, kui palju andmeid on sellele salvestatud. Kahjuks on momendil tegemist vaid ideega.



Meeste mängud
Ülihommes olen juba kirjutanud sotsiaalsest reklaamist WC-ruumide seintel. Nüüd siis on jõudnud reklaam ka pissuaaridesse.

Rahvusvaheline sporditeemaline televõrk ESPN reklaamib ennast Brasiilia avalikes tualettruumides loosungi „Jalgpall on hea kõikjal, kuid tunduvalt parem ESPN kanalitel” abil. Reklaamitahvel asub seinal. Pissuaari on aga paigaldatud lihtne kummist võrk, mis meenutab jalgpalli väljakut koos värava ja palliga. Gooool!