Send As SMS

pühapäev, November 05, 2006

Klienditeeninduse idiotismid

Mõnikord võivad klienditeenindajad küsida täiesti idiootseid küsimusi, vastuseid millele kusjuures nad ei vaja. Kaks näidet minu elust viimase nädala jooksul:
1. Astun sisse polikliinikusse ja kuna varem polnud seal käinud ja mingeid silte ei leidnud, siis astun esimese box'i juurde, mis jääb tee peale. Küsin tädilt: "Kas ma saan arsti juurde registeerida siit?". Tädi mulle vastu: "Mis arsti juurde teile vaja on?". Vastan: "Dr. X nimelise juurde". Tädi ärritunult: "See pole registratuur, vaid kassa. Registratuur asub ikka edasi". WTF? Milleks siis on vaja küsida mu käest arsti nime, kui kohe alguses oli teada, et seal ma ju ei saa ennast registreerida?

2. Telekal kaob pilt eest ja ma helistan Starmani klienditeenidusse. Kolm korda mind visatakse lihtsalt liinilt maha, lõpuks neiu vastab ja meie vahel tekib järgmine dialoog:
- "Mul on telekal pilt kadunud? Asun Tartus, Pikal tänaval. Oskate aidata?"
- "Milline on täpne aadress?"
- "Maja nr. X"
- "Ja korter?"
- "Nr .X"
Sekunditki aega kulutamata, enne kui ma veel jõuan korteri numbrigi välja öelda, ütleb teenindaja: "Terve Tartu on maas. Tehnikud tegelevad asjaga".

Ma eeldan, et see chik teadis väga hästi, et terve Tartu on maas...milleks siis oli vaja mu korterinumbrit teada?

2 Comments:

Anonymous said...

helistasid mobiiliga?

9:30 PM  
Muahhhh said...

Ma kirjutan varsti STV pirnidest raamatu, idiootide kari! Kui jääb paar lehekülge puudu siis võtan sinuga ühendust ja lisan Starmani ka!

1:30 PM  

Postitage kommentaar

<< Home