pühapäev, Oktoober 05, 2008

Tahan reklaami

Reklaam võib olla tüütu. Tõeliselt tüütu. Kuid samas on hetki, kui mina tunnen huvi reklaami vastu. Rääkisin paar päeva ühe väljaande peatoimetajaga ja tema mõistis hukka veebiväljaannete bännerite uputust. Olen temaga nõus: kohati on seda stuffi üle mõistuse palju. Samas osa sellest reklaamist pakub mulle küll huvi. Seega tulevik on suunatud reklaami taga. Igasugustes veebipõhistes kommuunides on selline reklaam juba toimimas.


Samamoodi võiks see toimida ka trükireklaamiga. Praegu ei tohi meie postkasti ühtegi tellimata reklaami panna. Toidupoodide ja kaubakataloogide kadumine on tore. Samas mõnede tehnilikakaupade reklaam võiks ikka mõnikord postkasti sattuda. Siit idee: Eesti Post võiks pakkuda võimalust valida reklaami tegevusala järgi. Kui keegi huvitub kokandusest ja raamatutest, siis just selline reklaam tema postkasti ka jõuab. Oleks kasulik nii inimesele (saab vaid teda huvitava info kätte), kui ka reklaamiandjale (kokkuhoid; täpselt suunatud reklaam on kindlasti tulemuslikum). Mõelge, härrased Eesti Postist.

Sildid: