teisipäev, August 25, 2009

6 andekat reklaami

1. Pedigree soovitab võtta koera.


2009-08-25_01.jpg


2. Andekas šampooni reklaam.


3. Väga ilus animatsioon tiji lastetelekanali reklaamimiseks.


2009-08-25_02.jpg


4. Peale seda klippi tekkis kohe isu osta VW Golf :) Kohe nagu päris elus. Äärmiselt lahe reklaam.


5. Brad Pitt reklaamib mingit panka. Pitt on ikka nii sümpaatne alati :)


6. Imho eriti šeffid reklaamid on need, kus videol pole mingit pistmist tootega. Cadbury šokolaadi reklaamiti mingi aeg tagasi gorillaga, kes taob trumme. Nüüd on sama lahe järg ka valmis.


2009-08-25_03.jpg

Sildid: ,

kolmapäev, Juuli 22, 2009

3 andekat reklaami

1. Nike'i väga šeff reklaam. Iseenesest idee rääkivatest siseorganitest polegi ehk nii originaalne, kuid teostus ise on fantastiline.


2. Vot nii peab reklaamima teatrit.


3. Nokia tõi Bruce Lee fännide rõõmuks turule eelmise aasta lõpus spetsiaalse versiooni telefonist N96. Selle toote reklaamimiseks tehti ka reklaamid, kus justkui suurmeister ise on taas elus ja näitab oma oskusi. Esimeses videos tennisepallidega, teises aga lausa lendavate tikkudega. Viis pluss autentse mulje eest!

Sildid: ,

pühapäev, Juuli 12, 2009

Superhäid reklaame

1. Taani veebipood Fleggaard reklaamib ennast väga julgelt :) Idee pole eriti originaalne, kuid ilusad naistekehad ja hea teostus teevad sellest fantastilise reklaami. Lahe on see, et saab näha ka making of'i. Kui mõni kohalik elektroonikapood reklaamiks ennast nii, oleks ma püsiklient.


2009-07-12_02.jpg


2. Sotsiaalne reklaam on tihtipeale selline tänitav ja õpetlik. The Light Pong Masters (reklaamitakse elektrienergia säästmist) on ideaalne näide sellest, kuidas sotsreklaam võib olla sigalahe.


3. Durexil on muidugi enamus reklaame häid, ei jää ka see alla.


2009-07-12_03.jpg


4. Maailm vagiina silmade läbi :) omg, see kõlab nii veidralt. Väga andekas reklaam.


5. Size matters :)

Sildid: ,

reede, Juuli 10, 2009

Werbung, werbung

1. Väga ilus Smirnoff'i reklaam.


2. Samuti ilus reklaamiklippide seeria Ukraina telekanalile 1+1. Kahjuks vist küll plagiaat, aga siiski hästi tehtud, vist äkki isegi parem, kui originaal.


2009-07-09_04.jpg


3. Samas ideede laenamine on imho reklaamimaailmas täiesti OK, kui suudetakse luua sama hea või paremgi tulemus. Ma ei tea, kumb tegi varem, kuid mulle meeldivad mõlemad tulemused: nii see kui ka see.

Sildid: ,

kolmapäev, Juuni 24, 2009

Mis leheküljel reklaamida

Järjekordne huvitav näide reklaami paigutamisest. Artiklis on juttu kohutavast avariist, mille põhjustaja istus Volvo roolis. Kohe artikli all on ka Volvo reklaam.


2009-06_24_03.jpg

Sildid:

Kaks jõulukontserdi reklaami

Kaks jõulukontserti. Mõlemal reklaam lehes. Ühel on tehtud reklaami jaoks fotosessioon, teisel (vähemalt selline mulje on) on võetud suvalised fotod ja halvasti kokku pandud.


Nii ei tohiks teha:


2009-06_24_01.jpg


Nii peaks tegema:


2009-06_24_02.jpg

Sildid:

pühapäev, Juuni 21, 2009

Tuleviku telefon ja õuduste hotell

Promegranate on tuleviku telefoni esitlus. Hotel626 on väike online-mäng inimestele, kes pole nõrganärvilised. Mida need veebilehed tegelikult reklaamivad - seda saab teada vaid siis, kui olete tutvunud nendega.

Sildid: , ,

laupäev, Märts 14, 2009

Reklaamipaus

1. Kas teile lapsepõlves õpetati, et kollast lund ei tohi limpsida?


2. Oska võita!


3. Ja lõppu jällegi 1 tõeline pärl - Effortless ja Making of Effortless.

Sildid: ,

laupäev, Jaanuar 03, 2009

Kohatu reklaam

Kirjutasin hiljuti reklaamist EE-s, aga tundub, et ka Postimees.ee oskab väga osavalt paigutada reklaami. Artikkel räägib sportlastest, kes osalesid kihlveopettuses ja kohe näeme ka Triobeti reklaami "5 riskivaba panust" :)


2009-01-03_01.jpg


Samas, välismaal juhtub ka selliseid asju pidevalt :) Näiteks HSBC panga reklaam ja kohe kõrval ka artikkel sellest, kuidas selle panga kõrge ametnik ennast üles poos.


2009-01-03_02.jpg


Dirty.ru (sealt ma selle pärli üles noppisin) kasutajad ei jätnud muidugi juhust kasutamata ja kohe tegid ka omapoolse variandi HSBC reklaamist. Väga andekas :)


2009-01-03_03.jpg

Sildid:

neljapäev, Oktoober 30, 2008

Reklaam EE's

Eesti Ekspress on ainuke ajaleht, mis paberil meie koju jõuab. Hea leht, aga apsakaid juhtub ka neil. Siin mõned reklaamid viimase paari kuu ajalehtedest.


Artikkel natsismist, mida illustreerivad punane Adolf Hitleri raamat ning punane tort haakristiga. Samal lehel ja kõrvaloleval lehekülhel üleni punased reklaamid. Mul küll seostus Mihkel Raua uus saade ja Masku natsismiga.


2008-10-30_2.jpg


Samas lehes artikkel Rüütmanni pankrotist. Järgnevast lõigust võib jääda mulje, et pank ei olnud eriti vastutulelik tuntud ärimehele ja ei võimaldanud tal oma äriga jätkata. Veits negatiivne maik on juures küll.


2008-10-30_3.jpg


Ja juba 2 lehekülge edasi on DnB Nord'i suur reklaam sloganiga "Lüli, mis paneb äri liikuma" :)


2008-10-30_4.jpg


Samas ma ei tea, kui juhuslikud need valikud on. Näiteks prillipoe reklaam on visuaalselt väga sarnane artikli kujundusega. Isegi number 3000 on ühine, sarnasest fondist ja värvidest ei hakka ma rääkimagi. Igatahes mina küll hakkasin reklaami huviga uurima, arvates algselt, et tegemist on artikli sidebar'iga.


2008-10-30_5.jpg


Järgmine apsakas pole otseselt EE meeskonna süü, kuid ehk oleks pidanud võtma ühendust tellijaga. Superseacat'i reklaam, mis ilmus paar päeva peale seda, kui SuperSeaCat teatas, et sulgeb laevaliikluse Tallinn-Helsinki liinil.




2008-10-30_1.jpg


Ja lõpetuseks paar lihtsalt tobedat reklaami. Domina Travel'i reklaam mõjub kuidagi kahtlaselt. Naine igavleb basseini ääres, üsna kurb on teine. Abikaasa mõnuleb aga toas - teda masseerib mees ja tundub, et nii teenindaja, kui ka klient on rahul :) Mul on selline tunne, et mees on puhkusel avastanud oma homoseksuaalsuse ja see reis on selle abielupaari viimane ühine ettevõtmine.


2008-10-30_6.jpg


AQVA hotelli ja spa kaks reklaami. Esimene mõjub müstiliselt ja kutsuvalt, teine (toores vähk hammaste vahel? samas punast värvi...justkui ikka keedetud) tekitab vastuolulisi tundeid.


2008-10-30_8.jpg


2008-10-30_7.jpg

Sildid:

teisipäev, Oktoober 07, 2008

Halb vs hea

Kuidas ei tohiks ja kuidas peaks tegema sotsiaalset reklaami. Mõlemad näited Venemaalt.


Muide see viimane reklaam tuletas mulle meelde mu sõpra, kes käis paar nädalat tagasi mul külas. Sõitsime Tartu linnas ja ta korduvalt ei soovinud panna turvavööd peale. Parem vajutada kinnitusklõpsu iga 20 sekundi tagant, et "lollitada ära" auto hoiatussignaali.

Sildid: , ,

pühapäev, Oktoober 05, 2008

Tahan reklaami

Reklaam võib olla tüütu. Tõeliselt tüütu. Kuid samas on hetki, kui mina tunnen huvi reklaami vastu. Rääkisin paar päeva ühe väljaande peatoimetajaga ja tema mõistis hukka veebiväljaannete bännerite uputust. Olen temaga nõus: kohati on seda stuffi üle mõistuse palju. Samas osa sellest reklaamist pakub mulle küll huvi. Seega tulevik on suunatud reklaami taga. Igasugustes veebipõhistes kommuunides on selline reklaam juba toimimas.


Samamoodi võiks see toimida ka trükireklaamiga. Praegu ei tohi meie postkasti ühtegi tellimata reklaami panna. Toidupoodide ja kaubakataloogide kadumine on tore. Samas mõnede tehnilikakaupade reklaam võiks ikka mõnikord postkasti sattuda. Siit idee: Eesti Post võiks pakkuda võimalust valida reklaami tegevusala järgi. Kui keegi huvitub kokandusest ja raamatutest, siis just selline reklaam tema postkasti ka jõuab. Oleks kasulik nii inimesele (saab vaid teda huvitava info kätte), kui ka reklaamiandjale (kokkuhoid; täpselt suunatud reklaam on kindlasti tulemuslikum). Mõelge, härrased Eesti Postist.

Sildid:

pühapäev, August 24, 2008

Veits reklaami

1. Bollywoodi stiilis reklaami.


2. Schweppes, on aru saanud, et aeglane video on cool.


2008-08-24_1.jpg


3. Ning viimaseks originaalne reklaam Samsungi uuele taskutelefonile.


2008-08-24_2.jpg

Sildid: ,

reede, Juuli 25, 2008

Reklaamipaus

Täna käisime esimest korda ujumas selle suve jooksul. Ja nüüd väike reklaamipaus.

1. Alustuseks kohe räiget pornot Guiness õllelt. Kuigi kahtlen, et see päris nende reklaam on või vähemalt mitte telekas näitamiseks.

2. Jalgpallurid armastavad teeselda valu. Mr. T sellist asja ei talu. Mina ka.

3. Usutavasti enamus inimesi ei anna endale päris aru, kuidas tänapäeval tehakse fotosid ajakirjade ja reklaamitööstuse jaoks. Retušeerimist kasutati loomulikult ohtralt juba 50 aastat tagasi, kuid nüüd on see, mida näeme fotol, suures osas selline vaid tänu Photoshopile. Dove on teinud mitmeid häide reklaame, kus nad näitavad, et ilu pole vaid selline, nagu me näeme seda moeajakirjade lehekülgedelt. Siin üks näide.



4. Lõpetuseks kaks esteetiliselt ilusat reklaami. Klassikalise muusika reklaam peaks olema just selline. Autotöösturid on muidugi ammu aru saanud, et reklaami tasub investeerida.

Sildid: , ,

teisipäev, Juuni 17, 2008

Reklaamipaus

Mõned head TV-reklaamid.

1. Dont' fuck with Chuck Norris.

2. And don't fuck with Carlsberg. Kuigi see on vist fake.

3. Geniaalne käik Wonderbra'lt. Kuigi võib ka olla fake.

4. Ning lõpetuseks üks armas retroreklaam...ajad on ikka muutunud :)

Sildid: ,

reede, Oktoober 26, 2007

Tasuta ajakiri

Arvutimaailm saatiski mulle maili, et olen saanud pooleks aastaks tasuta ajakirja. Lahe reklaamikampaania oli neil ja lahe, et ma saan 6 kuuks tasuta head ajakirja.

Sildid:

esmaspäev, Oktoober 08, 2007

Tasuta Arvutimaailma tellimus 50 kiiremale

Arvutimaailm on Eesti vanim tehnoloogiaajakiri, mis ilmub 1993. aastast. Tänapäeval on Arvutimaailma eesmärk lisaks uute tehnoloogiate tutvustamisele ka Eesti IT-äri laiem kajastamine.

Viimase Emori uuringu andmeil on Arvutimaailmal 27 000 lugejat, valdavalt vanuses 15–39 aastat. Samuti näitab statistika, et ajakirjal on 6000 naislugejat. Enam kui pooled lugejatest tituleerib uuring "valgekraedeks", ⅔ on püsilugejad. Arvutimaailm on tellitud umbes tuhandesse ettevõttesse. Geograafiliselt jaotub lugejaskond üle Eesti suhteliselt ühtlaselt, jäädes keskmisest madalamaks Virumaal ning olles pisut üle keskmise Tartus ja Lõuna-Eestis (jutt ajakirja enda keskmisest).

Möödunud aasta jooksul on Arvutimaailm käsitlenud muu hulgas järgmisi teemasid: “Kas eelistada kodumaist või brändiarvutit?”, “Turvalisuse inimelement”, “MarkIT tungib Euroopasse”, “Omamise vaev või rendiõnn?”, “Veebiteenused reeglite ikkes”, “Mõra digiallkirjas”, “Julge visioon viis Osta.ee kasumisse”, “Vabavara ei anna säästu kergelt”. Lisaks kõvaketaste, pihuarvutite, skannerite, printerite, LCD-ekraanide, GPS-ide valmisveebide ja palju muu võrdlustestid või uute toodete üksiktestid. Sõna on saanud suur osa Eesti IT-äri ja -elu võtmeisikuid.

Arvutimaailma toimetuse blogi asub aadressil: http://arvutimaailm.blogspot.com

50 kiiremat veebipäeviku pidajat, kes kordavad seda postitust täies mahus enda blogis (pealkiri + Arvutimaailma tutvustus + kampaania kirjeldus), saavad Arvutimaailma tellimuse pooleks aastaks tasuta.

Selleks tuleb saata aadressile am@am.ee:
1. oma postituse link;
2. ees- ja perekonnanimi;
3. täpne tellimisaadress;
4. kontakttelefon.
Ühtlasi nõustud tasuta poolaastatellimusele kandideerides sellega, et Arvutimaailm saadab hiljem e-kirjaga teate, kas jõudsid 50 kiirema hulka, ning poole aasta pärast meeldetuletuse, et soovi korral tellimust pikendada.

-----------------
Vot poisid-tüdrukud, kuidas tuleb reklaami teha...geniaalne.

Sildid:

laupäev, September 15, 2007

3 animatsiooni

Midagi sümbolismist.



Midagi sürrealismist (tegemist on muide reklaamiga!)



Midagi just for fun (mulle on selline tunne, et see peaks sulle meeldima, Ian)

Sildid: ,